Den 10 December

Skriva av sig vore nog bra ..
·
·
Många dagar har gått, snart är det två månader sen du gjorde ditt val.
På julafton om det ska vara exakt..
Jag lider med din familj som kommer ha en tom plats vid julbordet.
Inga paket där det står M på.. 
Kan inte på något sätt föreställa mig vad dom går igenom..
Det är helt omöjligt! 
Men du har en stark familj som kämpar för att ta sig igenom detta!
·
Hoppas du tyckte din begravning var fin. 
Det tyckte vi som var där, hörde du hur fint Isabell sjöng för dig!?
·
Jag hoppas du ser att jag går igenom sorgen efter dig..
Men på mitt sätt, i min bubbla! 
Jag hoppas även att du ser att jag blir omhändertagen av alla underbara vänner och familjen.
& ser du det så ser du även att jag har en fin pojke vid min sida!
·
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0