Den 2 Mars

Nu är det inte roligt längre..
Eller det var ett tag sen det var det.
Varför ska det vara nått hela tiden!?
·
Jag älskar dig och tillsammans är vi starka!
Det har vi varit under alla åren.
Men hur mycket ska vi ta oss igenom!?
Utan dig hade jag inte varit den jag är idag.
Jag hade trillat ner till botten och aldrig tagit mig upp!
Vi kan inte vinna över sjukdomen, tyvärr!
Men vi ska låta medicinen göra sitt och sen ska vi vara strarka.
Jag ska stötta dig precis som du stöttar mig VARJE dag!
Du är den starkaste kvinnan jag någonsin träffat!
Och jag kommer aldrig träffa någon som är starkare!
Så nu lägger vi styrkan på att få sjukdomen att bromsas upp!
Du är min vän genom livet, älskade mamma! ♥
·
·
Only know you love her when you let her go  </3
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Både du och din mamma har fått gå igenom så sjukt mycket. Mer än vad man ska behöva gå igenom, tyvärr så kommer det antagligen fler saker som man måste ta sig igenom också, så är det hela tiden, din mamma förtjänar inte det här! Hon som e så snäll oh go! Tror gott om varje människa på denna jord! Finns ingenting som varken du eller hon har gjort för att förtjäna detta! <3 jag håller tummarna för er och hoppas att allt går som det ska ! Ni är starka !!!!! Puss<3

2013-03-03 @ 00:42:25
URL: http://escapee.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0