Den 13 oktober

Igentligen så har jag det jättebra.. 
 - Har min älskade prins till hund som ger mig så mycket mer än han kan förstå! 
- En fin pojke vid min sida, som är stark när jag inte klarar av att vara det!
- En underbar familj, släckt och vänner som alltid finns där! Förstår inte hur jag ska kunna ge tillbaka så mycket som ni gett och ger mig.. 
- Har en lägenhet som är mitt hem och som ger mig trygghet! 
- Sen har jag ett jobb som jag..... Ska trivas på vart efter hoppas jag!! 

| Tänk om ångesten bara kunde lämna mig ifred så jag kunde få njuta av allt jag har runt omkring mig.. Snälla, jag vill inte trilla ner igen. Jag ber dig, lämna mig ifred! |  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0